Status:
Død
Kjepphesten (Kaldblods traver)
N-94-1059
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1994
- Kjønn: Vallak
- Eier: Ellen Myhre-Eivind Myhre, SKUI
- Oppdretter: Odd Lislien, LYNGDAL I NUMEDAL
- Starter: 36
- 1. plass: 2
- 2. plass: 3
- 3. plass: 2
- Plassering: 14
- Volte: (6)32,8M
- Auto: (7)31,1aK
- Premier: kr 67 900
Starter 2001
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 04 | 9/1609 | 9 | 9 | 36,4ag | 0 | G | 0326 | 0 | |||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 12/1700 | 12 | 12 | 32,8a | 0 | 0491 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Biri Travbane | 04 | 10/1609 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 10/1600 | 10 | 10 | 32,7a | 0 | 0105 | 0 | ||||||
Trond Mikkelsen (S) | Klosterskogen Travbane | 04 | 3/1700 | 3 | 3 | dg | - | 0232 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 9/1600 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 09 | 7/1700 | 7 | 7 | 31,1ag | 4 | G | 0370 | 2 500 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 03 | 9/1609 | 9 | 9 | 33,0a | 0 | 0251 | 0 | ||||||
Karoline Krogh-Hanssen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/1700 | 4 | 4 | 32,3a | 2 | 0111 | 8 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 32,8a | 4 | 0088 | 2 500 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 07 | 2/1700 | 2 | 2 | 32,4ag | 3 | G | 0330 | 4 000 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 39,7 g | 0 | G | 0392 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 12/1700 | 12 | 12 | 35,0a | 7 | 0110 | 1 500 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 08 | 8/1700 | 8 | 8 | 39,5a | 3 | 0442 | 5 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Drammen Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | dist g | 0 | G | 0250 | 0 |