Goldman (Varmblods traver)
N-94-5717
- Farge: Brun
- Årgang: 1994
- Alder: 30 år
- Kjønn: Vallak
- Eier: Marianne Walente & Martine Fløgstad, OSLO
- Oppdretter: Sverre Karlsen, HÆRLAND
- Starter: 120
- 1. plass: 11
- 2. plass: 16
- 3. plass: 11
- Plassering: 30
- Volte: (8)16,2M
- Auto: (10)13,7aK
- Premier: kr 596 893
Starter 2004
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Line Gundersen (S) | Momarken Travbane | 93 | 1/2000 | 1 | 1 | M | 25,1 | - | P | 0 | |||||
Leif Dybdahl (A) | Bjerke Travbane | 06 | 6/1609 | 6 | 6 | 16,8a | 0 | 0752 | 0 | ||||||
Glenn H. Persson (T) | Axevalla | 06 | 11/2640 | 11 | 2 | br g | - | G | 0157 | 0 | |||||
Åke Svanstedt (T) | Mantorp | 06 | 6/1640 | 6 | 13 | 14,7a | 2 | 0068 | 15 875 | ||||||
Glenn H. Persson (T) | Axevalla | 03 | 7/2140 | 7 | 31 | 15,9a | 0 | 0185 | 0 | ||||||
Carl Johan Jepson (S) | Åby | 07 | 11/1640 | 11 | 1 | 13,7a | 2 | 0223 | 18 143 | ||||||
Åke Svanstedt (T) | Solvalla | 07 | 4/2640 | 4 | 16 | 16,3ag | 0 | G | 0227 | 0 | |||||
Katarina Aurell Laursen (T) | Axevalla | 07 | 11/2140 | 11 | 6 | 15,0a | 3 | 0136 | 22 679 | ||||||
Carl Johan Jepson (S) | Färjestad | 07 | 9/2140 | 9 | 17 | 14,1a | 3 | 0039 | 6 350 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Åmål | 07 | 11/1680 | 11 | 25 | 15,1a | 2 | 0095 | 6 803 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Årjäng | 07 | 8/1640 | 8 | 11 | 14,8a | 2 | 0167 | 6 803 | ||||||
Line Gundersen (S) | Drammen Travbane | 01 | 14/1720 | 14 | 14 | M | 20,8 g | 0 | G | 1021 | 0 | ||||
Laila Thue Syvertsen (A) | Bjerke Travbane | 08 | 12/2160 | 12 | 12 | M | br g | - | G | 0401 | 0 | ||||
Line Gundersen (S) | Momarken Travbane | 01 | 13/2020 | 13 | 13 | M | 21,5 g | 6 | G | 0095 | 1 500 | ||||
Line Gundersen (S) | Bjerke Travbane | 93 | 1/2140 | 1 | 1 | M | 25,1 | - | P | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 18,8a | 0 | 0217 | 0 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Bjerke Travbane | 06 | 4/1609 | 4 | 4 | 17,2a | 0 | 0725 | 0 |