Status:
Død
Lygna Larsi (Kaldblods traver)
N-95-0438
-
Farge:
Svart
-
Årgang:
1995
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Haavel O. Stastad, GRAN
-
Oppdretter:
Kari # Smedshammer, SKREIA
-
Starter:
66
-
1. plass:
5
-
2. plass:
8
-
3. plass:
4
-
Plassering:
20
-
Volte:
(7)27,5K
-
Auto:
(7)28,7aK
-
Premier:
kr 367 660
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1998 |
9 |
0 |
3 |
0 |
4 |
33,4a |
37100 |
37 100 |
1999 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
2000 |
17 |
2 |
2 |
3 |
4 |
29,5 |
75200 |
75 200 |
2001 |
13 |
0 |
0 |
0 |
2 |
30,5a |
2721 |
2 721 |
2002 |
21 |
3 |
3 |
1 |
7 |
27,5 |
239500 |
239 500 |
2003 |
6 |
0 |
0 |
0 |
3 |
28,8 |
13000 |
13 000 |
Starter 2000
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
05 |
6/1609 |
6 |
6 |
|
32,0a |
1 |
|
|
0087 |
12000 |
12 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
br ag |
- |
|
G |
0119 |
0 |
0 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
8/2160 |
8 |
8 |
|
33,4 |
0 |
|
|
0084 |
0 |
0 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Drammen Travbane |
|
02 |
6/1720 |
6 |
6 |
|
32,6 |
5 |
|
|
0106 |
1500 |
1 500 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
32,6a |
3 |
|
|
0631 |
4000 |
4 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
14/2180 |
14 |
14 |
|
31,7 |
0 |
|
|
0464 |
0 |
0 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
8/1660 |
8 |
8 |
|
31,3 |
3 |
|
|
0079 |
4000 |
4 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
02 |
8/1609 |
8 |
8 |
|
31,5ag |
4 |
|
G |
0155 |
2200 |
2 200 |
|
|
Trond Johansen (T) |
Biri Travbane |
|
01 |
10/1620 |
10 |
10 |
|
30,6 |
0 |
|
|
0261 |
0 |
0 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
8/1609 |
8 |
8 |
|
30,7ag |
0 |
|
G |
0170 |
0 |
0 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
8/1660 |
8 |
8 |
|
29,5 |
2 |
|
|
0164 |
15000 |
15 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
32,9a |
0 |
|
|
0100 |
0 |
0 |
|
|
Hans Johan Olsen (S) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
6/1660 |
6 |
6 |
|
31,8 |
2 |
|
|
0062 |
11000 |
11 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
6/1620 |
6 |
6 |
|
30,9 |
3 |
|
|
0135 |
10000 |
10 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
07 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
32,9 |
7 |
|
|
0034 |
1500 |
1 500 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
12/1660 |
12 |
12 |
|
31,1 |
4 |
|
|
0101 |
4000 |
4 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Drammen Travbane |
|
02 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
33,5 |
1 |
|
|
0045 |
10000 |
10 000 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
93 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
34,9 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Lygna Gleda |
2004 |
Sertifisert |
HP |
3.pr 2015 |
21 |
1 |
0 |
1 |
8 |
33500 |
30,8 |
32,6a |
Skøiar |
Skarvar |
Bjøroli |
2005 |
Sertifisert |
HP |
|
41 |
3 |
5 |
7 |
11 |
166462 |
28,4 |
26,9a |
Bokli Balder |
Bork Rigel |
Bjørstjerna |
2008 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Fakse (S) |
Järvsöfaks |
Lygna Esset |
2009 |
Sertifisert |
V |
|
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2000 |
34,1 |
|
Stjerne Faks |
Järvsöfaks |
Lygna Lusie |
2010 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Åsajerven |
Järvsöfaks |
Lygna Lars |
2011 |
Sertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Horgen Tore |
Spikeld |
Lygna Lissie |
2012 |
Sertifisert |
HP |
|
6 |
0 |
0 |
1 |
3 |
18000 |
33,9 |
|
Horgen Tore |
Spikeld |
Lygna Lotte |
2013 |
Sertifisert |
HP |
|
47 |
4 |
4 |
3 |
15 |
221028 |
28,8 |
26,0a |
Bork Odin |
Moe Odin |
Lygna Gutten |
2014 |
Sertifisert |
V |
|
7 |
3 |
1 |
1 |
1 |
99323 |
32,2 |
30,1a |
Åsajerven |
Järvsöfaks |
Lygna Sjur |
2015 |
Sertifisert |
V |
|
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2000 |
36,0 |
|
Åsajerven |
Järvsöfaks |
Bjørmai |
2016 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Åsajerven |
Järvsöfaks |
Stamtavle
Avlsindeks: 108
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |