Status:
Død
Molibert (S) (Varmblods traver)
S-81-3119
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hingst
- Eier: Roger Hagen, NANNESTAD Psevd: Stall Molibert
- Oppdretter: Sverige, S-161 BROMMA,
- Starter: 99
- 1. plass: 9
- 2. plass: 7
- 3. plass: 11
- Plassering: 14
- Volte: (5)17,6K
- Auto: (0)17,0aK
- Premier: kr 231 114
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Cornel Burgler (T) | Sørlandets Travpark | 06 | 4/2140 | 4 | 4 | 21,6a | 0 | 0190 | 600 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 06 | 4/1700 | 4 | 4 | 22,5 | 7 | 0076 | 1 500 | ||||||
Frode Karl Hansen (A) | Sørlandets Travpark | 03 | 8/1640 | 8 | 8 | 19,2 | 0 | 0049 | 0 | ||||||
Kjell Håkonsen (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 19,6 | 3 | 0060 | 3 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 10/2100 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 06 | 1/1700 | 1 | 1 | 20,2a | 3 | 0042 | 2 700 | ||||||
Kjell Håkonsen (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 1/1640 | 1 | 1 | 18,9 | 1 | 0071 | 6 000 | ||||||
Benn Orre (B) | Drammen Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,3ag | 0 | G | 0075 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 4/2100 | 4 | 4 | 20,1a | 0 | 0266 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 20,8 | 5 | 0123 | 1 600 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 06 | 6/2100 | 6 | 6 | 21,9a | 0 | 0102 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 06 | 4/1700 | 4 | 4 | 19,3a | 2 | 0323 | 3 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Sørlandets Travpark | 06 | 4/1640 | 4 | 4 | 21,6 | 3 | 0109 | 2 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 07 | 11/1609 | 11 | 11 | 18,7a | 0 | 0488 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 7/2140 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Kåre Dybdahl (T) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 21,7a | 0 | 0168 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 7/1609 | 7 | 7 | 19,1a | 0 | 0493 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Momarken Travbane | 91 | 6/1600 | 6 | 6 | 21,5 | - | P | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Momarken Travbane | 05 | 11/2000 | 11 | 11 | 22,8 | 0 | 0584 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Bjerke Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 7 | 19,2a | 0 | 0187 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Momarken Travbane | 06 | 4/1600 | 4 | 4 | 22,1 | 0 | 0315 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 6/2100 | 6 | 6 | 21,1a | 0 | 0118 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Momarken Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | 22,4 g | 0 | G | 0084 | 0 | |||||
Kåre Dybdahl (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 11/2100 | 11 | 11 | 20,2 | 0 | 0169 | 0 | ||||||
Kåre Dybdahl (T) | Momarken Travbane | 05 | 14/2020 | 14 | 14 | 21,3 | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,9a | 0 | 0078 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 6/2600 | 6 | 6 | 20,6a | 0 | 0270 | 0 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Momarken Travbane | 04 | 12/2000 | 12 | 12 | 19,7a | 0 | 0167 | 0 | ||||||
Ulf Thoresen | Jarlsberg Travbane | 06 | 12/2100 | 12 | 12 | 20,6a | 0 | 0053 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,1a | 6 | 0101 | 1 500 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Drammen Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 20,2 g | 0 | G | 0085 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Leangen Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | 18,4 | 1 | 0093 | 20 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 02 | 8/1600 | 8 | 8 | 18,2a | 0 | 0072 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 4/2100 | 4 | 4 | 19,0a | 5 | 0034 | 1 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2140 | 1 | 1 | 17,9a | 3 | 0070 | 6 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 12/2100 | 12 | 12 | 18,0a | 2 | 0239 | 3 500 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 04 | 11/2100 | 11 | 11 | 17,2a | 6 | 0266 | 1 500 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 06 | 7/2000 | 7 | 7 | 18,5 | 0 | 0091 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 06 | 14/2120 | 14 | 14 | 21,0 | 8 | 0068 | 1 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 09 | 3/2600 | 3 | 3 | 21,0a | 3 | 0027 | 6 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 02 | 6/1600 | 6 | 6 | 19,4 | 1 | 0031 | 7 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | 23,6a | 5 | 0032 | 1 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Drammen Travbane | 07 | 4/2100 | 4 | 4 | 21,5 | 4 | 0207 | 1 600 | ||||||
Ulf Thoresen | Momarken Travbane | 06 | 11/2000 | 11 | 11 | 22,6 | 0 | 0027 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Bjerke Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 20,6a | 4 | 0094 | 5 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Bjerke Travbane | 06 | 6/1609 | 6 | 6 | 20,2a | 4 | 0031 | 2 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Leangen Travbane | 08 | 9/2640 | 9 | 9 | 20,9 | 1 | 0031 | 20 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 20,0 | 7 | 0099 | 1 200 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 06 | 3/2525 | 3 | 3 | 19,2 | 6 | 0163 | 1 200 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Bjerke Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 20,3a | 3 | 0030 | 5 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 1/2100 | 1 | 1 | 18,6a | 1 | 0015 | 6 000 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Biri Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 18,2a | 1 | 0060 | 8 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 05 | 7/1600 | 7 | 7 | 17,6 | 6 | 0584 | 1 200 | ||||||
Leif Dybdahl (A) | Drammen Travbane | 07 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,6a | 2 | 0138 | 3 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 06 | 10/1600 | 10 | 10 | 19,5 | 6 | 0151 | 1 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Drammen Travbane | 05 | 4/3300 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 06 | 5/2000 | 5 | 5 | 21,4 | 0 | 0078 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Biri Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 20,3a | 2 | 0077 | 3 000 |